بازديد دكتر ستاري معاونت علمي رئيس جمهور،دكتر سركار دبير ستاد نانو و دکتر انصاری از غرفه شیلر فرآیند پارس در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو

چهار شرکت نانویی در بخش رنگ و پوشش حضور خود را در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو نهایی کردند. نانو آریسا پوشش، شیلر فرآیند پارس، پاکان آتیه نانودانش و شرکت مهندسی شیمیایی و رنگسازی نیلی فام ری چهار شرکتی هستند که در بخش تولید محصولات رنگ و پوشش نانویی در نمایشگاه دوازدهم شرکت دارند.

نزدیک به چهل درصد از فروش محصولات فناوری نانو در سال گذشته مربوط به بخش نانوپوشش‌های سخت صنعتی بوده است و از این رو می‌توان حوزه پوشش را یکی از بخش‌های فعال فناوری‌نانو در کشور دانست.

 

🔹 شرکت شیلر فرآیند پارس سال گذشته حضور پررنگی در نمایشگاه فناوری‌نانو داشت به طوری که نانوپوشش‌های شرکت شیلر فرآیند پارس در ۴ محصول خانه نانو مورد استفاده قرار گرفت. دامنه استفاده از نانوپوشش‌های این شرکت در صنعت در حال افزایش بوده و علاوه بر ماشین لباس‌شویی، یخچال، رادیاتور و پکیج از این نانوپوشش در بخاری‌های گازی و کولرها نیز استفاده می‌شود. این نانوپوشش‌ها میان زیرلایه و رنگ قرار می‌گیرد تا چسبندگی و دوام رنگ را روی سطح افزایش دهد. شیلر فرآیند پارس در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو نیز به دنبال معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه نانوپوشش است.

پایگاه خبری فناوری نانو ایران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *